Oferta warsztatów online dla nauczycieli 2022/2023

WSPOMAGANIE PRACY SZKÓŁ I NAUCZYCIELI - PBW FILIA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

ZAPRASZAMY 

nauczycieli do udziału w bezpłatnych warsztatach online.

Terminy warsztatów do uzgodnienia. Zgłoszenia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

 

 

Slide 1
Image is not available
KOMIKS W SZKOLE

Opis: Bezpłatne aplikacje do tworzenia komiksu. Podstawy edycji i możliwości udostępniania komiksu.
Data: wrzesień 2023 r.

PIXLR X - APLIKACJA DO TWORZENIA GRAFIKI

Opis: Podstawowe narzędzia i funkcje programu. Praca na warstwach. Pobieranie gotowych plików graficznych.
Data: warsztaty będą realizowane w późniejszym terminie.

KODY QR W EDUKACJI

Opis: Wybrane bezpłatne aplikacje do generowania kodów QR. Przykłady wykorzystania w edukacji.
Odbyły się 21 października 2022

TWORZENIE FILMÓW I ANIMACJI EDUKACYJNYCH W APLIKACJI CANVA

Opis: Podstawy edycji i sposoby zapisu filmu.
Odbyły się 28 października 2022

PIKTOCHART - PREZENTACJA W FORMIE INFOGRAFIKI

Opis: Tworzenie, edycja i udostępnianie infografiki oraz plakatu. Dodawanie materiałów multimedialnych.
Odbyły się 20 stycznia 2023 r. godz. 16.00

TWORZENIE KOLEKCJI MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH W PROGRAMIE WAKELET

Opis: Podstawowe narzędzia i funkcje programu Wakelet. Tworzenie multimedialnych kolekcji. Współpraca i udostępnianie kolekcji innym użytkownikom. Zastosowanie w edukacji.
Odbyły się 27 stycznia 2023 r. godz. 16.00

TWORZENIE QUIZÓW Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI LEARNING APPS

Opis: Tworzenie i edycja: gier, zabaw, quizów, wirtualnych klas w Learning Apps. Przykłady wykorzystania w edukacji.
Odbyły się 10 lutego 2023 r. godz. 16.00

GENIALLY - GENIALNE NARZĘDZIE DO TWORZENIA GIER EDUKACYJNYCH

Opis: Tworzenie, edycja i udostępnianie: gier, plików multimedialnych. Przykłady zastosowania na lekcjach.
Odbyły się 17 lutego 2023 r. godz. 16.00

PREZI - PROGRAM DO TWORZENIA PREZENTACJI

Opis: Tworzenie, edycja i udostępnianie prezentacji. Dodawanie materiałów multimedialnych i animacji.
Odbyły się 10 marca 2023 r. godz. 16.00

TWORZENIE KSIĄŻECZKI ELEKTRONICZNEJ W PROGRAMIE STORYJUMPER

Opis: Podstawowe narzędzia i funkcje programu StoryJumper. Korzystanie z biblioteki, tworzenie napisów, dodawanie grafiki. Udostępnianie książeczki. Praca w zespole.
Odbyły się 21 kwietnia 2023 r. godz. 16.00

TWORZENIE BLOGA NAUCZYCIELSKIEGO W APLIKACJI BLOGGER

Opis: Zakładanie bloga. Tworzenie i publikowanie stron i
Odbyły się 12 maja 2023 r. godz. 16.00

Image is not available
 

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok