Slide
33 874 24 04
Godziny otwarcia: pn., wt., czw., pt. 8.00-17.00; śr. 8.00-15.00
Lipiec, sierpień 2024: pn., czw. 10.00-17.00; pn., śr., pt. 8.00-15.00
Filia w Suchej Beskidzkiej
filia.sucha@pbw.edu.pl
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8.00-17.00; środa: 8.00-15.00
Slide
Tel.: 33 874 24 04 e-mail: filia.sucha@pbw.edu.pl
Filia w Suchej Beskidzkiej

Edukacja wczesnoszkolna

Nowości w zbiorach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Filii w Suchej Beskidzkiej

 

  • Generacja alfa i trendy edukacyjne odpowiadające na jej potrzeby / Marta Nowakowska // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 10-12
    Kompetencje niezbędne dla pokolenia alfa. Zmiany w edukacji, wychodzące na przeciw nowym potrzebom pokolenia alfa.
  • Jak rozwijać mocne strony dzieci z ADHD Łukasz Franków // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 14-17
  • Od oceny do informacji zwrotnej : jak zmienić podejście do oceniania i wspierać wszechstronny rozwój uczniów / Sylwia Gallos // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 4-8
    Rola oceniania w procesie edukacji. 6 kroków oceniania bez ocen cyfrowych. Oceniane kształtujące - kluczem do świadomego uczestnictwa w edukacji.
  • Dysleksja, czyli problemy nie tylko z czytaniem / Łukasz Franków // Życie Szkoły. - 2024, nr 1, s. 24-28
  • Jak nauczyć kreatywności? : Trening kompetencji przyszłości w nauczaniu wczesnoszkolnym / Olga Woj // Życie Szkoły. - 2024, nr 1, s. 4-8
  • Rozruchy i przerywniki, które odmieniają lekcję / Olga Woj // Życie Szkoły. - 2024, nr 1, s. 46-49
    Przykłady ćwiczeń fizycznych i zabaw ruchowych.
  • Wspieranie ucznia z nadwagą i otyłością w społeczności szkolnej / Dorota Zając // Życie Szkoły. - 2024, nr 1, s. 20-23

 

Scenariusze zajęć, zabaw, inscenizacje:

  • Piosenka - pokazywanka, żywy obraz, a może już przedstawienie? : praktyczne propozycje inscenizacji wykorzystujących ilustracje / Ewa Sobczyńska, Bożena Diks // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 6, s. 34-35
    Przykłady wierszy, bajek i opowiadań do wykorzystania w piosence-pokazywance, żywym obrazie i inscenizacjach.
  • Co mi w głowie siedzi? : scenariusz zajęć o tym, jak ważny jest mózg / Barbara Polińska // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 16-17
    Zajęcia dla uczniów kl. I-III SP.
  • Nasze pasje / Monika Sochacka // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 34-35
    Scenariusz zajęć dla kl. I-III na podstawie książki Rafała Witka Lewy, gola!
  • Lekcja pachnąca łąką / Izabela Kamińska // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 42-43
    Odkrywanie zapachów i emocji za pomocą dzieła Vincenta van Gogha.
  • Letni krajobraz : Pomysł na ciekawe zajęcia z zakresu edukacji artystycznej klas I-III / Izabela Kamińska // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 44
    Scenariusz zajęć plastycznych dot. obrazu „Pole pszenicy z cyprysami” Vincenta van Gogha.
  • Odkrywanie lokalnych tajemnic : wakacyjna propozycja zajęć dla uczniów klas III szkoły podstawowej / Mateusz R. M. Rogalski // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 46-50
    Scenariusz zajęć wakacyjnych.
  • Profilaktyka cyberzagrożeń w klasach młodszych – propozycje zajęć / Ewelina Polak-Janik // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 32-35
    Zagrożenia związane z użytkowaniem internetu u dzieci młodszych. Pomysły na zajęcia dla klas I-III SP.
  • Rozwój intelektualny przez zabawę : kreatywne przerywniki dla dzieci na lekcji / Monika Litwinow // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 25-27
    Propozycja ćwiczeń z neurodydaktyki: stymulujących oraz pobudzających dzieci do kreatywności.

 

 

© 2024 pbwsucha.pl          Deklaracja dostępności          Polityka prywatności          Standardy ochrony małoletnich