Slide
33 874 24 04
Godziny otwarcia: pn., wt., czw., pt. 8.00-17.00; śr. 8.00-15.00
Lipiec, sierpień 2024: pn., czw. 10.00-17.00; pn., śr., pt. 8.00-15.00
Filia w Suchej Beskidzkiej
filia.sucha@pbw.edu.pl
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8.00-17.00; środa: 8.00-15.00
Slide
Tel.: 33 874 24 04 e-mail: filia.sucha@pbw.edu.pl
Filia w Suchej Beskidzkiej

Scenariusze, konspekty lekcji, propozycje zabaw

Nowości w zbiorach Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Filii w Suchej Beskidzkiej

 

Scenariusze zajęć, zabaw, inscenizacje dla przedszkolaków i uczniów klas I-III szkoły podstawowej:

  • Piosenka - pokazywanka, żywy obraz, a może już przedstawienie? : praktyczne propozycje inscenizacji wykorzystujących ilustracje / Ewa Sobczyńska, Bożena Diks // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 6, s. 34-35
    Przykłady wierszy, bajek i opowiadań do wykorzystania w piosence-pokazywance, żywym obrazie i inscenizacjach.
  • Co mi w głowie siedzi? : scenariusz zajęć o tym, jak ważny jest mózg / Barbara Polińska // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 16-17
    Zajęcia dla uczniów kl. I-III SP.
  • Nasze pasje / Monika Sochacka // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 34-35
    Scenariusz zajęć dla kl. I-III na podstawie książki Rafała Witka Lewy, gola!
  • Dobre maniery, czyli savoir-vivre w edukacji inkluzyjnej szkoły podstawowej / Kinga Kusiak-Witek // Hejnał Oświatowy. - 2024, nr 4, s. 24-30
  • Wychowanie przez czytanie, czyli o bon tonie na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej [kl. 4-6] / Joanna Kantor-Malik // Hejnał Oświatowy. - 2024, nr 4, s. 21-23
  • Lekcja pachnąca łąką / Izabela Kamińska // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 42-43
    Odkrywanie zapachów i emocji za pomocą dzieła Vincenta van Gogha.
  • Letni krajobraz : Pomysł na ciekawe zajęcia z zakresu edukacji artystycznej klas I-III / Izabela Kamińska // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 44
    Scenariusz zajęć plastycznych dot. obrazu „Pole pszenicy z cyprysami” Vincenta van Gogha.
  • Odkrywcy lokalnych tajemnic : wakacyjna propozycja zajęć dla uczniów klas III szkoły podstawowej / Mateusz R. M. Rogalski // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 46-50
    Scenariusz zajęć wakacyjnych.
  • Profilaktyka cyberzagrożeń w klasach młodszych – propozycje zajęć / Ewelina Polak-Janik // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 32-35
    Zagrożenia związane z użytkowaniem internetu u dzieci młodszych. Pomysły na zajęcia dla klas I-III SP.
  • Rozwój intelektualny przez zabawę : kreatywne przerywniki dla dzieci na lekcji / Monika Litwinow // Życie Szkoły. - 2024, nr 4, s. 25-27
    Propozycja ćwiczeń z neurodydaktyki: stymulujących oraz pobudzających dzieci do kreatywności.
  • Ernő Rubik - pan od kostki, która kręci cały świat / Mateusz R.M. Rogalski // Życie Szkoły. - 2024, nr 3, s. 37-42
  • Geometryczny teatrzyk : pomysł na ciekawe zajęcia z zakresu edukacji artystycznej klas I-III / Izabela Kamińska // Życie Szkoły. - 2024, nr 3, s.18-19
  • Wielokulturowość w szkole na przykładzie kultury Inuitów : innowacyjna edukacja na zajęciach w klasach I-III / Monika Litwinow // Życie Szkoły. - 2024, nr 3, s. 30-36
  • „Rybek spotyka Muchomorka” – scenariusz inscenizacji dla przedszkoli do zagrania przez dwoje nauczycieli / Agnieszka Chudzik // Wychowanie w Przedszkolu. - 2024, nr 2, s. 48-49
    Scenariusz przedstawienia z okazji „Dnia Grzyba”.
  • Dzień zdrowia – scenariusz inscenizacji dla przedszkoli / Agnieszka Chudzik // Wychowanie w Przedszkolu. - 2024, nr 2, s. 50-52
    Scenariusz przedstawienia z okazji „Dnia Konsumenta”.
  • Grecja – kraj, nad którym latają pegazy / Mateusz Rogalski // Wychowanie w Przedszkolu. - 2024, nr 2, s. 42-47
    Scenariusz zajęć o Grecji, z wykorzystaniem metody storytellingu.
  • Kosmiczny maj / Monika Litwinow // Wychowanie w Przedszkolu. - 2024, nr 2, s. 21-27 Scenariusz zajęć mających na celu wsparcie całościowego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem Układu Słonecznego, ciał niebieskich.
  • Tulipany / Beata Kozłowska // Wychowanie w Przedszkolu. - 2024, nr 2, s. 14-20
    Zabawy matematyczne i plastyczne których bohaterem jest kwiat - tulipan.

 

Scenariusze zajęć dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej:

  • Doceniam i dziękuję : scenariusz lekcji dla klas VII-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 6, s. 57-58
  • Sekretne życie mózgu nastolatka - scenariusz o tym, jak nie zwariować w okresie dojrzewania / Barbara Polińska // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 18-20
    Zajęcia dla uczniów kl. IV-VIII. Uczniowie dowiadują się m.in. jakie zmiany zachodzą w mózgu człowieka w okresie dojrzewania.
  • Włam się do mózgu : Czy nauka może być przyjemna? / Barbara Polińska // Biblioteka w Szkole. - 2024, nr 5, s. 22-24
    Scenariusz zajęć dla kl. IV-VIII SP podczas których uczniowie poznają wybrane techniki uczenia się.
  • Jak wykorzystywać błędy w procesie uczenia się : scenariusz lekcji dla klas VI-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska -- (Materiały dla nauczycieli ) // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 52
  • Scenariusz lekcji: Tajemnice pokolenia / Katarzyna Bocheńska-Włostowska // Remedium. - 2024, nr 4, s. 9-11
    Scenariusz zajęć nt. pokolenia Z dla nastolatków (urodzonych do 2012 r.).
  • Znaczenie błędów w procesie uczenia się : scenariusz lekcji dla klas VI-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska -- (Materiały dla nauczycieli ) // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 51

 

Scenariusze zajęć dla uczniów szkoły ponadpodstawowej:

  • Doceniam i dziękuję : scenariusz lekcji dla klas VII-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 6, s. 57-58
  • Jak wykorzystywać błędy w procesie uczenia się : scenariusz lekcji dla klas VI-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 52
  • Znaczenie błędów w procesie uczenia się : scenariusz lekcji dla klas VI-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych / Małgorzata Pomianowska // Dyrektor Szkoły. - 2024, nr 4, s. 51
  • Tworzenie i wykorzystywanie memów na lekcjach języka obcego / Magdalena Raczyńska-Wąsek // Języki Obce w Szkole. - 2024, nr 1, s. 51-54

 

 

© 2024 pbwsucha.pl          Deklaracja dostępności          Polityka prywatności          Standardy ochrony małoletnich