Wyszukiwarka

Polecamy książki

Ciekawe strony

Kompetencje dyrektora szkoły w procesie zarządzania zmianą - zestawienie bibliograficzne PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 31 lipca 2015 07:35

Kompetencje dyrektora szkoły w procesie zarządzania zmianą

Publikacje w wyborze za lata 1999–2015, dostępne w Bibliotece Pedagogicznej

w Suchej Beskidzkiej

 

KSIĄŻKI, FRAGMENTY KSIĄŻEK

 

1.      Czas współpracy i czas zmian / Małgorzata Płócińska, Hanna Rylke. – Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2002. – S. 9-64 : Zmiana

Sygn. 42 775

2.      Doskonalenie kierowania placówką oświatową : wokół nowych pojęć i znaczeń / Danuta Elsner. – Chorzów : Wydawnictwo Mentor, 1999. – S. 41-49 : Kierowanie zmianą

Sygn. 42 496 cz

3.      Dyrektor szkoły liderem – inspiracje i perspektywy / Joanna Madalińska-Michalak. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2015

Sygn. 45368

4.      Dyrektor szkoły – moderator, facylitator, coach / Jarosław Kordziński. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. – S. 92-138 :  Przywództwo a zarządzanie zmianą

Sygn. 45 309 cz

5.      Kompetencje menedżera oświaty : poradnik dla dyrektorów szkół i innych placówek edukacyjnych oraz pracowników prowadzących i nadzorujących Lechosław Gawrecki. – Poznań : Wydawnictwo"eMPi2", 2003. – S. 116-128 : Kierowanie zmianą

Sygn. 44 005

6.      Kompetencje społeczne dyrektorów szkół / Bożena Tołwińska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011

Sygn. 44 347

7.      Odpowiedzialne i skuteczne kierowanie szkołą / Michael Fullan. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006

Sygn. 43568

8.      Organizacja, kierowanie i nadzór pedagogiczny w szkole : poradnik dla dyrektorów szkół oraz pracowników organów prowadzących i nadzorujących szkoły / Józef Pielachowski . – Poznań : Wydawnictwo eMPi2, 2007  

Sygn. 43 693 cz

9.      Przywództwo edukacyjne : współczesne wyzwania / red. nauk. Stefan M. Kwiatkowski, Joanna Madalińska-Michalak. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2014

Sygn. 45 360

10. Przywództwo w szkole / pod red. Joanny M. Michalak. – Kraków : „Impuls”, 2007

Sygn. 43 641

11. Trzy razy szkoła : uczniowie, nauczyciele, organizacja / Józef Pielachowski. – Poznań : Wydawnictwo eMPi2, 2002. – S. 121-124 : Jak sprostać wszystkim rolom i zadaniom, czyli czym powinna charakteryzować się osobowość sprawnego dyrektora współczesnej szkoły?  

Sygn. 42 793

12. Zarządzanie reformowaną szkołą : wybrane problemy teoretyczno-praktyczne / Stefan Witek. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. – S. 25-26 : Kierowanie zmianą

Sygn. 42 320


ARTYKUŁY Z CZASOPISM
(chronologicznie od najnowszych roczników)

 

13. Być liderem innowacji / Adam Kalbarczyk // DYREKTOR SZKOŁY. – 2015, nr 4, s. 20-23

14. Dobry dyrektor to podstawa / Joanna M. Michalak // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2011, nr 4, s. 15-20

15. Jakość zarządzania – wyzwania wobec kadry kierowniczej / Izabella Kust // NOWA SZKOŁA. – 2011, nr 5, s. 29-37

16. Uczyć się, aby działać : zmiany w szkole – szkoła zmiany [Cz.] 2 / Marta Ziemska // Głos Nauczycielski. - 2010, nr 2, s. 12

17. Kluczowe elementy zmiany / Danuta Elsner // DYREKTOR SZKOŁY. – 2009, nr 2, s. 20-21

18. Strategie zmiany / Danuta Elsner // DYREKTOR SZKOŁY. – 2008, nr 9, s. 20-22

19. Skuteczne zarządzanie szkołą / Marek Kazimierowicz // NOWA SZKOŁA. – 2008, nr 8, s. 30-33

20. Model kompetencji dyrektora szkoły / Mirosław Sielatycki // DYREKTOR SZKOŁY. – 2006, nr 10, s. 11-16

21. Zmienia się rola dyrektora szkoły / Janusz Sendłak // NOWA SZKOŁA. – 2001, nr 4, s. 19-22

 


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Lonex registrar ntchosting.com Valid XHTML and CSS.