Wyszukiwarka

Polecamy książki

Ciekawe strony

Neurodydaktyka - zestawienie bibliograficzne PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 15 grudnia 2015 18:14

NEURODYDAKTYKA

Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1997 - 2015

(materiały dostępne w Bibliotece Pedagogicznej w Suchej Beskidzkiej)

WYDAWNICTWA ZWARTE

(książki, fragmenty książek)

  1. Architektura wiedzy w szkole / Stanisław Dylak. – Warszawa : Difin, 2013 
    Sygn. 45 110
  2. Empatia : co potrafią lustrzane neurony? / Joachim Bauer. – Warszawa : Wydawnictwa Naukowe PWN, 2015. – S. 92-95 : Odkrycia neurobiologiczne przydatne w szkole
    Sygn. 45 370
  3. Jak uczy się mózg / Manfred Spitzer. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011
    Sygn. 44 654
  4. Neurodydaktyka : nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi / Marzena Żylińska. – Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013
    Sygn. 45 028
  5. Neuroedukacja : praca zbiorowa / pod red. Wiesława Sikorskiego. – Słupsk : Wydawnictwo Dobra Literatura, 2015
    Sygn. 45 465
  6. Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden, Jeannette Vos. – Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2003
    Sygn. 44 812
  7. Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / Julian Piotr Sawiński. – Warszawa : Difin, 2014. – S. 44-54 : Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki
    Sygn. 45 318, 45 475
  8. Supermożliwości twojego umysłu : jak uczyć się trzy razy szybciej / Katarzyna Gozdek-Michaelis. – Warszawa : Agencja Wydawnicza „Comes”, 1997
    Sygn. 40 577
  9. Superumysł : jak uczyć się trzy razy szybciej / Zbigniew W. Brześkiewicz. – Warszawa : Agencja Wydawnicza „Comes”, 1997
    Sygn. 41 665
  10. Techniki samorozwoju, czyli jak lepiej zapamiętywać i uczyć się szybciej / Natalia Minge, Krzysztof Minge. – Warszawa : Edgard, 2012
    Sygn. 45 410




    ARTYKUŁY Z CZASOPISM
    (chronologicznie od najnowszych roczników)

  11. Imperatyw neurobiologiczny z perspektywy dydaktyki : ku ciągłemu rozwojowi (homo addiscens) / Robert Bielecki // NOWA SZKOŁA. – 2015, nr 3, s. 11-19
  12. Metody, które wspomagają naukę / Beata Humięcka // DYREKTOR SZKOŁY. – 2015, nr 1, s. 46-50
  13. Neurodydaktyka – dydaktyka przyszłości XXI wieku : zestawienie bibliograficzne w wyborze / Elżbieta Trojan // NOWA SZKOŁA. – 2015, nr 3,  s. 59-62
  14. Neuronauki i wychowanie / Paula Pilarska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2015, nr 1, s. 25-31
  15. Mózg ucznia to miejsce pracy nauczyciela / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2014, nr 2, s. 5-12
  16. Tajemnice ludzkiego mózgu, czyli słów kilka o neurodydaktyce / Aleksandra Kubala-Kulpińska // ŻYCIE SZKOŁY. – 2014, nr 8, s. 8-11
  17. Fałszywe przekonania na temat działania mózgu i zjawisk psychicznych, czyli neuromity i psychomity w edukacji / Monika Szczygieł, Krzysztof Cipora // EDUKACJA. – 2014, nr 2, s. 53-66
  18. Mózg zmienia się nieustannie / Paula Pilarska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2013, nr 3, s. 21-27
  19. Bez przyjemności nie ma nauki / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2012, nr 3, s. 44-54
  20. Mózg uczy się, gdy chce / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2012, nr 2, s. 90-99
  21. Neurodydaktyka : motywacja, koncentracja i substancje szczęścia / Ewa Jurkiewicz // ŻYCIE SZKOŁY. – 2012, nr 2, s. 4-5
  22. Dlaczego neurodydaktyka? / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2011, nr 3, s. 45-53
  23. Jak zbliżyć się do neurodydaktyki? : (scenariusz szkolenia nauczycieli) / Julian Piotr Sawiński // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. – 2009, nr 1, s. 9-12
  24. Neuropedagogika i neurodydaktyka a nauczanie / Erich Petlak // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. – 2008, nr 11, s. 12-13
  25. Neuropedagogika – przyszłość nauczania / Krzysztof Wojewodzic // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2007, nr 2, s. 117-120

 

 

NEURODYDAKTYKA

Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1997 - 2015

(materiały dostępne w Bibliotece Pedagogicznej w Suchej Beskidzkiej)

WYDAWNICTWA ZWARTE

(książki, fragmenty książek)

  1. Architektura wiedzy w szkole / Stanisław Dylak. – Warszawa : Difin, 2013

Sygn. 45 110

  1. Empatia : co potrafią lustrzane neurony? / Joachim Bauer. – Warszawa : Wydawnictwa Naukowe PWN, 2015. – S. 92-95 : Odkrycia neurobiologiczne przydatne w szkole

Sygn. 45 370

  1. Jak uczy się mózg / Manfred Spitzer. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011

Sygn. 44 654

  1. Neurodydaktyka : nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi / Marzena Żylińska. – Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013

Sygn. 45 028

  1. Neuroedukacja : praca zbiorowa / pod red. Wiesława Sikorskiego. – Słupsk : Wydawnictwo Dobra Literatura, 2015

Sygn. 45 465

  1. Rewolucja w uczeniu / Gordon Dryden, Jeannette Vos. – Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2003

Sygn. 44 812

  1. Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / Julian Piotr Sawiński. – Warszawa : Difin, 2014. – S. 44-54 : Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki

Sygn. 45 318, 45 475

  1. Supermożliwości twojego umysłu : jak uczyć się trzy razy szybciej / Katarzyna Gozdek-Michaelis. – Warszawa : Agencja Wydawnicza „Comes”, 1997

Sygn. 40 577

  1. Superumysł : jak uczyć się trzy razy szybciej / Zbigniew W. Brześkiewicz. – Warszawa : Agencja Wydawnicza „Comes”, 1997

Sygn. 41 665

  1. Techniki samorozwoju, czyli jak lepiej zapamiętywać i uczyć się szybciej / Natalia Minge, Krzysztof Minge. – Warszawa : Edgard, 2012

Sygn. 45 410



ARTYKUŁY Z CZASOPISM
(chronologicznie od najnowszych roczników)

 

  1. Imperatyw neurobiologiczny z perspektywy dydaktyki : ku ciągłemu rozwojowi (homo addiscens) / Robert Bielecki // NOWA SZKOŁA. – 2015, nr 3, s. 11-19
  2. Metody, które wspomagają naukę / Beata Humięcka // DYREKTOR SZKOŁY. – 2015, nr 1, s. 46-50
  3. Neurodydaktyka – dydaktyka przyszłości XXI wieku : zestawienie bibliograficzne w wyborze / Elżbieta Trojan // NOWA SZKOŁA. – 2015, nr 3,  s. 59-62
  4. Neuronauki i wychowanie / Paula Pilarska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2015, nr 1, s. 25-31
  5. Mózg ucznia to miejsce pracy nauczyciela / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2014, nr 2, s. 5-12
  6. Tajemnice ludzkiego mózgu, czyli słów kilka o neurodydaktyce / Aleksandra Kubala-Kulpińska // ŻYCIE SZKOŁY. – 2014, nr 8, s. 8-11
  7. Fałszywe przekonania na temat działania mózgu i zjawisk psychicznych, czyli neuromity i psychomity w edukacji / Monika Szczygieł, Krzysztof Cipora // EDUKACJA. – 2014, nr 2, s. 53-66
  8. Mózg zmienia się nieustannie / Paula Pilarska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2013, nr 3, s. 21-27
  9. Bez przyjemności nie ma nauki / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2012, nr 3, s. 44-54
  10. Mózg uczy się, gdy chce / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2012, nr 2, s. 90-99
  11. Neurodydaktyka : motywacja, koncentracja i substancje szczęścia / Ewa Jurkiewicz // ŻYCIE SZKOŁY. – 2012, nr 2, s. 4-5
  12. Dlaczego neurodydaktyka? / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2011, nr 3, s. 45-53
  13. Jak zbliżyć się do neurodydaktyki? : (scenariusz szkolenia nauczycieli) / Julian Piotr Sawiński // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. – 2009, nr 1, s. 9-12
  14. Neuropedagogika i neurodydaktyka a nauczanie / Erich Petlak // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. – 2008, nr 11, s. 12-13
  15. Neuropedagogika – przyszłość nauczania / Krzysztof Wojewodzic // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. – 2007, nr 2, s. 117-120

 

 

Poprawiony: środa, 16 grudnia 2015 10:46
 


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Lonex registrar ntchosting.com Valid XHTML and CSS.