Slide
33 874 24 04
Godziny otwarcia: pn., wt., czw., pt. 8.00-17.00; śr. 8.00-15.00
Filia w Suchej Beskidzkiej
filia.sucha@pbw.edu.pl
Slide
Tel.: 33 874 24 04 e-mail: filia.sucha@pbw.edu.pl
Filia w Suchej Beskidzkiej

Wspomaganie rozwoju mowy

Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2006 – 2021

(materiały dostępne w Bibliotece Pedagogicznej w Suchej Beskidzkiej)

 

WYDAWNICTWA ZWARTE (KSIĄŻKI):

  1. Metody wywoływania głosek / J. Cieszyńska. - Kraków 2012.
    Sygnatura 46 034
  2. Opieka logopedyczna w przedszkolu : profilaktyka, diagnoza, terapia / K. Węsierska. - Toruń 2013.
    Sygnatura 45 123
  3. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dziecka w wieku przedszkolnym / M. Grochowalska. - Kraków 2009.
    Sygnatura 44 163
  4. Wspomaganie płynności mowy dziecka : profilaktyka, diagnoza i terapia jąkania wczesnodziecięcego / D. Kamińska. - Kraków 2010.
    Sygnatura 45 992
  5. Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym / D. Emiluta-Rozya. - Warszawa 2006.
    Sygnatura 44 302

 

ARTYKUŁY Z CZASOPISM:

  1. "Pięknie mówię, uczę się, próbuję" : kilka słów o kulturze języka w przedszkolu / Agnieszka Bukowińska, Marzena Bakuła // Wychowanie w Przedszkolu. - 2016, nr 2, s. 20-24

  2. Logopedyczne zabawy dla przedszkolaków / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 11, s. 60-62

  3. Logorytmika - muzyczna gimnastyka języka / Katarzyna Forecka-Waśko // Wychowanie w Przedszkolu. - 2019, nr 4, s. 11-14

  4. Mali autorzy : rozwijanie mowy przez tworzenie opowiadań / Anna Pawłowska-Niedbała // Wychowanie w Przedszkolu. - 2008, nr 7, s. 45-46

  5. Mówić pięknie to jest sztuka / Monika Czarnecka-Zreda, Hanna Strojewska // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 6, s. 42-43

  6. O budowaniu świadomości językowej / Jolanta Olkusz // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 1, s. 16-19

  7. O trzech źródłach i podstawach poznawania aktywności psychicznej i rozwoju dziecka / Stefan Szuman // Wychowanie w Przedszkolu. - 2008, nr 10, s. 7-12

  8. Od protojęzyka do sprawności mówienia / Anna Tabisz // Polonistyka. - 2013, nr 10, s. 7-13

  9. Od przedszkola do oratora – o rozwoju mowy w wieku przedszkolnym / Paulina Gałka, Monika Wądołowska // Remedium. - 2012, nr 2, s. 4-5

  10. Opóźniony rozwój mowy małego dziecka i dziecka w wieku przedszkolnym / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 8, s. 59-64

  11. Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr , s. 59-64

  12. Profilaktyka logopedyczna w wychowaniu przedszkolnym / Dorota Lipiec, Agnieszka Woźniak // Wychowanie na Co Dzień. - 2015, nr 3, s. 3-7

  13. Przedszkolak z deficytami kompetencji oraz z zaburzeniami sprawności językowych / Małgorzata Łoskot // Wychowanie w Przedszkolu. - 2018, nr 8, s. 4-7

  14. Rola środowiska w rozwoju mowy i myślenia pojęciowego u dzieci / Marta Latoszewska // Życie Szkoły. - 2013, nr 3, s. 16-18

  15. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej / Magdalena Kania // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 2, s. 5-9

  16. Rozwijanie postawy dialogowej dzieci sześcioletnich / Małgorzata Kwaśniewska // Nauczanie Początkowe : kształcenie zintegrowane. - R. 33 (55), nr 1 (2009/2010), s. 90-93

  17. Rozwijanie umiejętności mówienia / Elżbieta Jaszczyszyn // Wychowanie w Przedszkolu. - 2008, nr 11, s. 15-[17]

  18. Rozwój mowy u dziecka - na co zwracać uwagę? / Malwina Wilczyńska // Wychowanie w Przedszkolu. - 2020, nr 8, s. 35-38

  19. Różnorodność kontekstów kształtowania się mowy dziecka / Joanna Struczyńska, Monika Wądołowksa // Remedium. - 2012, nr 3, s. 4-5

  20. Rymowane zabawy / Iwona Pietrucha // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 10, s. 34-36

  21. Rytm, ruch, recytacja / Sylwia Kustosz // Wychowanie w Przedszkolu. - 2014, nr 3, s. 20-22

  22. Sprawmy, by potykający się w mowie maluch został królem płynności! : wczesna interwencja logopedyczna wobec dzieci z objawami rozwojowej niepłynności mówienia / Barbara Jeziorczak, Katarzyna Węsierska // Wychowanie na co Dzień. - 2011, nr 7/8, dodatek s. I-VII.

  23. Sygmatyzm, czyli seplenienie u dzieci w wieku przedszkolnym / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 10, s. 60-63

  24. Totet czy kotek, todut czy kogut? Kappacyzm, gammacyzm - częsty problem przedszkolaków / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 9, s. 61-64

  25. W trosce o mowę dziecka / Urszula Kapela, Dorota Zarzycka // Wychowanie w Przedszkolu. - 2007, nr 8, s. 36-38

  26. Wakacyjne zabawy logopedyczne - mamo, tato pobawmy się razem / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 6, s. 58-64

  27. Wierszyki logopedyczne / Magdalena Rybak // Wychowanie w Przedszkolu. - 2009, nr 3, s. 48

  28. Wspieranie dziecka w wieku przedszkolnym w rozwoju mowy i języka / Barbara Kurowska // Hejnał Oświatowy. - 2015, nr 1, s. 3-4

  29. Wspieranie rozwoju dzieci z opóźnionym rozwojem mowy z zastosowaniem terapii integracji sensorycznej / Anna Parakiewicz // Wychowanie w Przedszkolu. - 2018, nr 5, s. 60-64

  30. Wspomaganie rozwoju mowy dziecka / Anna Smyk // Wychowanie w Przedszkolu. - 2013, nr 4, s. 40-[41]

  31. Wspomaganie rozwoju mowy dziecka / Magdalena Rzytka, Adrianna Siebers // Wychowanie w Przedszkolu. - 2012, nr 10, s. 54-58

  32. Wstępna diagnoza i zabawy logopedyczne w przedszkolu / Joanna Czapla // Wychowanie w Przedszkolu. - 2017, nr 7, s. 52-56

  33. Zabawy logopedyczne / Magdalena Bocheńska // Wychowanie w Przedszkolu. - 2013, nr 9, s. 51

  34. Zabawy przygotowujące do czytania / Joanna Kmieć // Wychowanie w Przedszkolu. - 2011, nr 1, s. 43-45

  35. Zajęcia ortofoniczne / Dorota Lipiec // Wychowanie w Przedszkolu. - 2008, nr 3, s. 51-52

  36. Zestaw ćwiczeń wspomagających terapię opóźnionego rozwoju mowy / Monika Wałaszek // Wychowanie w Przedszkolu. - 2020, nr 8, s. 42

 

Oprac. Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Krakowie Filia w Suchej Beskidzkiej

 Zapraszamy do skorzystania z naszych zbiorow!

 

© 2024 pbwsucha.pl          Deklaracja dostępności          Polityka prywatności