Wyszukiwarka

Polecamy książki

Ciekawe strony

Wykaz nowości 3/2014 (marzec) PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 17 marca 2014 13:36

 

WYKAZ NOWOŚCI BIBLIOTEKI PEDAGOGICZNEJ

3/2014 (marzec)

 

1.      Bednarz S., Sadowski P. (red.), Jordanów : monografia miasta, Bielsko-Biała 2013

2.      Florek A., Dziecko w grupie : wychowanie przedszkolne w grupie integracyjnej zróżnicowanej wiekowo, Warszawa 2010

3.      Janicka-Krzywda U., Zwyczaje, tradycje, obrzędy, Kraków 2013

4.      Kleszcz M., Łączyk M., Młodzież licealna wobec wartości, samotności i pasji, Katowice 2012

5.      Kozdrowicz E. (red.), Adopcyjne rodzicielstwo : dylematy, nadzieje, wyzwania, Warszawa 2013

6.      Krupa M., Mazik P., Szpilka K., Ślady, szlaki, ścieżki : pośród tatrzańskich i zakopiańskich wyobrażeń, Zakopane, 2013

7.      Kuby G., Rewolucja genderowa : nowa ideologia seksualności, Kraków 2013

8.      Kusza A., Ślepowrońska D., W świecie baśni : scenariusze przedstawień teatralnych dla młodzieży, Kielce 2013

9.      Lewis C.S., Listy starego diabła do młodego, Poznań 2012

10. Maslach Ch., Leiter M.P., Pokonać wypalenie zawodowe : sześć strategii poprawienia relacji z pracą, Warszawa 2010

11. Ogrodzka-Mazur E. (red.), Edukacja małego dziecka. T. 1, Wybrane obszary aktywności, Kraków 2013

12. Polewczyk I., Diagnozowanie i stymulowanie rozwoju percepcji słuchowej dzieci w wieku przedszkolnym, Warszawa 2013

13. Sobecki M., Danilewicz W., Sosnowski T. (red.), Szkoła – kultura – tożsamość : pedagogika społeczna wobec zmian przestrzeni życia społecznego, Warszawa 2013

14. Stańko-Kaczmarek M., Arteterapia i warsztaty edukacji twórczej, Warszawa 2013

15. Suchecka E., Uczmy inaczej : inteligencje wielorakie w nauczaniu języka angielskiego, Warszawa 2012

16. Thompson J., Specjalne potrzeby edukacyjne : wskazówki dla nauczycieli, Warszawa 2013

17. Żukowska A.M. (red.), Edukacyjny i terapeutyczny aspekt sztuki, Lublin 2013

 

 

 

 


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Lonex registrar ntchosting.com Valid XHTML and CSS.